Sposoby na promocję strony – pozycjonowanie z długim ogonem

Pozycjonowanie stron - usługa dla firm

O ile mamy stronę www, na pewno pragniemy ją promować. Może nas martwić, jeżeli nie pojawi się w żadnej wyszukiwarce. Wspaniała witryna może pojawić się m.

in. w Google, Yahoo! lub jakiejkolwiek innej wyszukiwarce. Istnieje sporo usług, które mogą nam pomóc, ale kosztują. Serwisy społecznościowe są dobrym sposobem na promowanie witryny, ale zwykle nie mamy na to czasu.
Najlepsbezpłatniewa wyszukiwarka
Nie jest tajemnicą, że Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką. Miliony ludzi stosuje Google, aby odnaleźć to, czego poszukują. Dlatego bardzo ważne jest to, ażeby strona była zindeksowana. Przesyłanie do Google jest szybkie, łatwe i bezpłatne. Zanim jednak prześlemy zgłoszenie do Google, powinniśmy odnaleźć w Google, czy strona www znajduje się już w indeksie. Przejdźmy do Google.com i wprowadźmy nazwę swojej domeny w polu wyszukiwania. Wprowadzając nazwę domeny i wpiszmy ją gruntownie tak, jak ma być zarejestrowana. Jeżeli już została zaindeksowana, pierwszym rezultatem będzie nazwa domeny. W takim przypadku nie powinniśmy ponownie jej przesyłać. Jeżeli już natomiast nie została jeszcze zaindeksowana, prześlijmy ją za pomocą dobrego formularza. Zaindeksowanie może potrwać dosłownie do 3 tygodni. Nie przesyłajmy ponownie w tym okresie czasu. Jeżeli już po tym czasie nic się nie zmieniło, spróbujmy jeszcze raz.
Najlepszy darmowy katalog
Najlepszym miejscem do promowania witryny jest Yahoo!. Chociaż nie jest tak popularny jak Google, jest odpowiednim katalogiem. Jest też łatwy, bezpłatny i szybki.
Sygnatura w mailu
U dołu e-maila dodaj podpis, który zawiera nazwę Twojej domeny. W ten sposób zwiększysz zainteresowanie swojej strony.
Katalog Yellow Pages
Yellowpages.com oferuje bezpłatny wpis, który pozostanie aktywny przez 12 miesięcy. To dobre miejsce do promowania witryny, jest szybkie, łatwe i bezpłatne.
Google Local Business
Kiedy przesyłasz swoją witrynę do Google Local Business, kwalifikuje się ona do rangowania w obszarów lokalnej firmy. Sekcja ta jest wyświetlana przed wynikami darmowych rezultatów wyszukiwania u góry strony Google. Wyszukiwanie lokalne jest wyświetlane tuż pod sekcją linków sponsorowanych, z mapą umieszczoną po lewej stronie list. Musisz podać firmowy numer telefonu lub adres pocztowy. Pod koniec procesu składania zgłoszenia otrzymasz PIN. Musisz go użyć. Otrzymasz go telefonicznie albo listownie, w zależności od wybranej opcji.
Są to zdecydowanie najlepsze miejsca do promowania Twojej witryny internetowej.
Źródło: pakiety linków.