Praktyczne upominki – notatnik firmowy

Promocja firmy wymaga kreatywności oraz cierpliwości. Budowanie trwałych relacji z klientem wymaga czasu. Strategia marketingowa powinna zatem mieć charakter długofalowy.

Istnieje wiele narzędzi marketingowych, które służą do promowania działalności firmy. Jednym z najbardziej skutecznych jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom.
Jakie cechy powinien posiadać gadżet reklamowy?
Przede wszystkim musimy wybrać przedmiot funkcjonalny. Efektywność jest warunkiem koniecznym, by cel marketingowy został osiągnięty. Upominki, które nie są używane, ląduje na dnie szuflady lub w koszu, a wówczas klient nie utrwala w pamięci treści reklamowych umieszczonych na gadżecie. Świetnie w tej roli sprawdzają się przedmioty podręczne tj. notatniki firmowe czy kalendarze indywidulane z logo firmy. Osoba obdarowana w każdym momencie je ma pod ręką, co sprzyja reklamie naszej firmy. Następną na prawdę istotna cechą jest wygląd, czyli estetyka zaprojektowania gadżetu. W przypadku notatnika albo kalendarza książkowego pierwsze złudzenie wywołuje okładka. Warto zatem zadbać, by prezentowała się jak najlepiej, czyli była wykonana z materiału bardzo wysokiej jakości z dbałością o właściwie każdy detal. Można przy tym urozmaicić okładki za pomocą uszlachetnień takich jak: tłoczenie, grawerowanie i dodawanie drobnych elementów dekoracyjnych wykonanych na przykład ze skóry albo drewna. Taki przedmiot z całkowitą czyli stu procentową pewnością wywoła pozytywne emocje u osoby obdarowanej. Profesjonalnie przygotowany gadżet stanowi wyraz naszego podejścia do relacji z klientem oraz świadczy o tym, jak podchodzimy do powierzonych zadań. Staje się zatem wizytówką naszej firmy. Jeśli będzie przygotowany flejtuchowato z materiałów niskiej jakości, nie będzie przemawiał na naszą korzyść.
Notatniki reklamowe – na co zwrócić uwagę?

Jak i pozostałe gadżety przeznaczone dla klienta, notatniki reklamowe powinny odznaczać się wysoką jakością a także intersującym wyglądem. Okładka powinna być utworzona według indywidulanego projektu graficznego, który uwzględnia elementy identyfikacji wizualnej naszej firm, przede wszystkim logo. Co więcej inne treści mogą być umieszczane w środku notesu na specjalnych kartkach. Notatniki firmowe dobrze się sprawdzają w czasie konferencji a także szkoleń.
Polecamy: zobacz tu.