Mocne torby płócienne z nadrukiem

Jaki jest lepszy sposób na zilustrowanie klientom, że Ci na nich zależy, niż wysłanie im podarunku z wyrazami uznania? Problem z upominkami z podziękowaniem polega na tym, że nie wiadomo, co wysłać. Nie można wybrać czegoś, co jest zbyt drogie, ani czegoś, co może być postrzegane jako bezwartościowe. Decydując się na pomysły na prezenty z podziękowaniem, należy balansować na cienkiej granicy między ceną a praktycznością.

 
 
Zasady marketingu
Choć wyraźnym celem podarunku dla klienta jest pokazanie, że Ci zależy, ma on także inny cel: reklama Twojej firmy. Z pewnością zamierzasz, by klienci czuli się zadowoleni i docenieni, ale byłoby również przyjemnie,  gdyby polecili Twój sklep swoim znajomym. By wykorzystać prezenty uznaniowe jako taktykę marketingową, trzeba pamiętać o kilku rzeczach. Po pierwsze właściwym upominkiem są torby bawełniane z nadrukiem, np. logo Twojej firmy. Torby bawełniane to gwarancja zrobienia odpowiedniego doznania na ewentualnych klientach. Wręczanie prezentów to też doskonała okazja do wykazania się kreatywnością, szczególnie o ile zdecydujesz się zaprojektować swoje torby materiałowe. Twoi klienci będą pod wrażeniem dodatkowego wysiłku, jaki włożyłeś w ich prezent, i będą o nim mówić przez wiele miesięcy. Tradycyjną pozytywną właściwością prezentów jest dawanie klientom do zrozumienia, że cenisz ich za ich działalność. Upominki te perfekcyjnie nadają się do wzmocnienia relacji z ważnymi klientami. Ogólnie rzecz biorąc, najbardziej doceniane są te prezenty, które nie są postrzegane jako promocyjne, niemniej jednak nie bój się umieścić na nich nazwy lub logo firmy w gustowny sposób.
 
Torby płócienne reklamowe
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy stały wzrost wykorzystania toreb płóciennych. Ludzie zaczęli przerabiać własne przyzwyczajenia i powoli zamieniać torby plastikowe na torby płócienne. Torby na zakupy w każdej sytuacji były wykorzystywane jako źródło promocji dla wielu firm. Torby reklamowe są perfekcyjnym narzędziem marketingowym, które zazwyczaj rozdaje się za darmo podczas imprez promocyjnych. W torbach zazwyczaj znajdują się próbki produktów oferowanych przez firmę. Logo firmy znajduje się także z boku torby. Do niedawna torby były zazwyczaj zrobione z plastiku albo papieru i po zużyciu produktów były zazwyczaj wyrzucane. Aktualnie firmy zdają sobie sprawę z możliwości marketingowych, jakie daje produkcja toreb promocyjnych z płótna. Przede wszystkim torby płócienne są wielokrotnego użytku, co znaczy, że można ich stosować wielokrotnie. Zamiast wyrzucać torbę po zakończeniu reklamy, konsument może ją ponownie wykorzystać, co z kolei daje Ci darmową reklamę – im więcej osób będzie chodzić z Twoją torbą, tym całkiem dobrze. Konsumenci z większym prawdopodobieństwem zareagują pozytywnie na Twoją firmę, o ile będzie ona postrzegana jako ta, która próbuje zrobić coś odpowiedniego dla środowiska. Następną wielką zaletą toreb płóciennych jest to, że są one bardziej trwałe niż torby plastikowe, co znaczy, że można w nich zmieścić więcej materiałów marketingowych.

Więcej informacji na stronie: Czarna torba bawełniana.